Idus

Alla inlägg den 16 november 2008

Av Ida - 16 november 2008 15:15

Idag är vi trötta hela familjen!


Går kvällen var super trevlig. Kul med bowling och god mat på terassen.

Kände mig dock lite förföljd av Sofie, hahahaha ;-)

Sofie och hennes gäng bowlade efter oss på samma bana och sen var de med och åt på terassen :-) Nästa gång kankse vi kan göra det samtidigt ?! :-)


Wictor var vaken när vi kom hem (kl 20.30) och kunde ju absolut inte sova när det vara massa folk här hemma, framförallt Sanna :-)

 Det blev lite karaoke och sen kolade vi på Robert Gustavssons lösvikt.

Vid 00 gick de sista och jag var dödstrött!


Inatt har jag drömt om att jag var tillsammans med Björn Gustavsson, jag och barnen följde med honom på hans turné. VI åkte dock hem i mellanåt så barnen fick träffa sin pappa. Hahahaha!


Nu ska vi börja på maten, blir varmrökt lax, MUMS!!!!


Sofie, tänkte på en sak, när ska Filip vara hos dagmamman?? Vi kunde kankse lunchat lite lätt tillsammans???

Ovido - Quiz & Flashcards