Idus

Alla inlägg den 24 november 2008

Av Ida - 24 november 2008 17:49

Har haft en rejält blogg paus.


Jag är sjuk, förkyld och har världens huvudvärk. Peter är hemma och tar hand om barnen som inte heller är friska. De är dock bättre.


Av Ida - 24 november 2008 17:35

Jag har blivit utmanad av Tina http://www.tinaboos.blogspot.com/ på min blogg så här utmanar jag vidare! =)

Så här lyder reglerna:
- Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.
- Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
- Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.
- Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.
Okej, här kommer sju fakta om mej....

1. Jag blev "tvingad" att ta mitt körkort. Mamma och Pappa betalade för en intensivkurs i Kristianstad. Grät nästa varje dag!

2. Jag tror på "andar". Jag har varit på flera seanser.

3. Jag raggade upp min Peter med en sjukt löjlig raggningsreplik :-)

4. Jag älskar att baka, helst flera olika sorter på samma gång. Blir dock inte så ofta längre.

5. Jag har varit ledare i barngrupper inom friluftsfrämjandet och svenska kyrkan.

6. Jag har en tendens att "skälla" ut folk i affärer. Dock är det alltid befogat.


7. När jag slutade 3:an fick alla barnen i klassen medaljer där det stod hur den personen är. På min stod det : ARGBIGGA


Jag utmanar:


http://sarehn.bloggagratis.se/  - SARA

http://www.lugnahornan.blogspot.com/ - CATTIS


Tror att de flesta andra redan blibit utmanade.

Ovido - Quiz & Flashcards