Idus

Direktlänk till inlägg 17 november 2008

Tänker tillbaks!

Av Ida - 17 november 2008 17:32

Tänker på Wictors första jul och tittar på bilder från när han var liten. Jag ville verkligen att allt skulle bli helt perfekt! Så även denna jul. Nu är vår lilla Loppa här och Wictor är stora gossen som säkert kommer vara rädd för tomten men sååå förväntansfull. Man kommer verkligen se vad han tycker om julklapparna, vilka som är "bäst". Sen kan han vara med vid julbaket och allt julpyntande. Jag älskar verkligen julen!

 
 
Ingen bild

Emilie

17 november 2008 20:59

Hallå hjärtat!

Tänkte fråga om ni ville leka med mig på onsdag. Har för mig att Peter jobbar em denna veckan. Min Peter jobbar kvällen och jag har inget bestämt. Hör av dig!

Många kramar

 
Ingen bild

Sofie

17 november 2008 21:27

Tack för idag!! lika kul som alltid!! hoppas vi ses snart igen! :) vilket fint julkort på wictor. :) filip har redan frågat när han o wictor ska leka igen....

 
Ellinor

Ellinor

18 november 2008 07:50

Herregud så söt han är:-) Den nedersta bilden är helt underbar!!!! Jag älskar verkligen oxå julen, visst är det underbart, särskilt nu när man har egna barn, det kommer liksom tillbaka lite då... Vad har du handlat för julklappar till dina barn, jag MÅSTE ha idéer:-) KRAM

http://ellanbellan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 27 december 2011 09:03

Idag ska herr Karlsson jobba, eftermiddag. Det känns skönt nu när han och barnen ligger och sover och jag vet att vi har några timmar tillsammans på förmiddagen. Men sen i kväll känns det mindre kul... :-( Hoppas på ett mirakel som gör att han blir...

Av Ida - 26 december 2011 08:54

Lite sen julhälsning men man hinner inte med, knappt sig själv! Ligger vaken och alla andra sover. Barnens kusiner har sovit här inatt till deras stora lycka! Det är tradition att det de sover här just den natten. Usch börjar få ångest över att ledi...

Av Ida - 22 december 2011 22:39

I kväll har jag tillsammans med fina Johanna gjort julgodis. Jag gjorde trillingnöt och wienernougat. Barnen gjorde Mozartkulor, det visade sig vara ett perfekt julgodis för barn att göra. Maja tyckte det var kul och gjorde jätte många :) Peter tog ...

Av Ida - 22 december 2011 11:13

Det är en pedagog på wictors förskola jag gillar. Känner alltid att hon ser alla barn när de kommer och hälsar dem välkomna. Känner mig alltid välkommen de dagar hon jobbar. När man tycker någon gör ngt bra ärr det viktigt att säga det tycker jag. ...

Av Ida - 21 december 2011 18:09

Är jag sjuk??? Har ingen lust att göra julgodis!!! På mitt schema står det att jag ska göra julgodis....orkar inte.... Den julkänsla jag hade innan har jag tappat någonstans..... Kanske skulle göra Wienernogat och trilling nöt...kanske jag h...

Ovido - Quiz & Flashcards