Idus

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2008

tisdag

Av Ida - 19 augusti 2008 10:41

Wictor kräktes ett par ggr till igår, även lös i magen och sen feber. Inatt har han varit oroilig och vi 3 var han varm och fick alvedon. Idag verkar han lite piggare så här långt förutom att han är jätte mammig!. Nu ska vi bara få i han massa dricka.

Idag ska vi ta det lugnt och mysa framför TV hela dagen om jag får som jag vill :-D Tror Wictor behöver det med och små mumsa lite helatiden.

Peters mamma ville komma hit idag men vi tycker det är bättre en annan dag.

Liz: drömde om dig i natt :-D Jag kom hem till dig på klädparty och ditt kök (som ni höll på att renovera var i bruna färger, allt till och med kyl och frys. drömde säkert om det bara för du berätta att ni höll på att renovera ert kök :-D


Igår spelade jag in serien singelmammaor som startade på 1:an, tittade på den nu på morgonen. Jag älskar såna serier! synd bara att den varar 30 minuter (fast det var ju utan reklam avbrott i allafall)

 
 
Ingen bild

Liz

19 augusti 2008 12:50

Ha ha ha!! okej jag får verkligen iNTE hoppas det blir brunt i a f... ;- usch o fy, kylen och frysen står här i vardagsrummet och den är i a f inte det hi hi men ska jag ha klädparty någon gång i mitt nya kök är du givetvis välkommen! :-) kram

 
Frida

Frida

19 augusti 2008 13:53

Du hade rätt i allt :)
För tidig och en gosse :D

Kraam

http://mammafrida.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 27 december 2011 09:03

Idag ska herr Karlsson jobba, eftermiddag. Det känns skönt nu när han och barnen ligger och sover och jag vet att vi har några timmar tillsammans på förmiddagen. Men sen i kväll känns det mindre kul... :-( Hoppas på ett mirakel som gör att han blir...

Av Ida - 26 december 2011 08:54

Lite sen julhälsning men man hinner inte med, knappt sig själv! Ligger vaken och alla andra sover. Barnens kusiner har sovit här inatt till deras stora lycka! Det är tradition att det de sover här just den natten. Usch börjar få ångest över att ledi...

Av Ida - 22 december 2011 22:39

I kväll har jag tillsammans med fina Johanna gjort julgodis. Jag gjorde trillingnöt och wienernougat. Barnen gjorde Mozartkulor, det visade sig vara ett perfekt julgodis för barn att göra. Maja tyckte det var kul och gjorde jätte många :) Peter tog ...

Av Ida - 22 december 2011 11:13

Det är en pedagog på wictors förskola jag gillar. Känner alltid att hon ser alla barn när de kommer och hälsar dem välkomna. Känner mig alltid välkommen de dagar hon jobbar. När man tycker någon gör ngt bra ärr det viktigt att säga det tycker jag. ...

Av Ida - 21 december 2011 18:09

Är jag sjuk??? Har ingen lust att göra julgodis!!! På mitt schema står det att jag ska göra julgodis....orkar inte.... Den julkänsla jag hade innan har jag tappat någonstans..... Kanske skulle göra Wienernogat och trilling nöt...kanske jag h...

Ovido - Quiz & Flashcards