Idus

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Ida - 15 januari 2011 10:26

Jag hade gärna tagit emot lite hemhjälp. Då i form av tvätt och invikning i gaderoberna. Det hade väl behövts en si så där 1 gång i veckan.

Sen tycker jag det är kul att putsa fönster men får ite tid till det så den hjälpen hade inte heller suttit fel kankse en gång var tredje månad kanske.

Ja det är nog det jag hade velat ha hjälp med :-)


Skulle man lyxa till det riktigt hade matlagning i veckorna varit sååå skönt. Slippa lite stress i vardagen.

Drömm kan man ju eller hur :-)


Av Ida - 15 januari 2011 08:04

Vaknade tidigt i dag av (skrik) Maja. Peter tog henne när hon vaknade och det var fel, jg skulle gjort det.

När jag vaknade till kände jag att jag fått munsår :-( Upp och ta medecin snbbt så det inte blir jätte stort och jobbigt. Hade fått nya tabletter sist jag bad om att få det. Dessa nya var det massor av biverkningar på. Sånt gör mig lite rädd....men jag hoppas jag ska fixa dessa tabletterna. Föör otäcka biverkningar vill jag inte ha. Har varit med om det innan och det räckte.

Hur som helst så är munsåret en förklaring på  in trötthet och sjukdomskänsla... har ju inte tänkt på annat än att få sova..


Somnade sent i går och vakna tidigt betyder nog en tidig kväll :-) SOVA!

Peter och Wictor ska ju på handbollen i dag och besöket vi skulle få lämnade återbud. Ganska skönt när man inte känner sig på topp.

Jag frågade Maja vad hon ville vi skulle göra när grabbarna är på handbollen. Mysa blev svaret, goa unge!

Ovido - Quiz & Flashcards