Idus

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Ida - 3 januari 2011 12:45

Nu är det dags att börja planera sommar semestern om man vill ha bra pris och för vår del bra campingplats.

I år har vi bestämt oss för Göteborg,västervik och Vimmerby.

Vi kommer att vara i väg i 13 dagar, ca 2 veckor. Börjar med att åka till Göteborg och stanna där ca 3 dagar och sen köra räkt över hela Sverige till Västervik. Där stannar vi i 10 dagar. Vimmerby åker vi till i slutat av augusti med Skövde kompisarna.

Jag håller på att titta ppå olika boende alternativ och jämföra priser.

Det tycker jag är kul :-)


Astrid Lindgrens värld



http://alv.se/

Av Ida - 3 januari 2011 11:15

   En upptagen jul och nyår har satt sina spår på mitt mående ska erkännas. Jag måste helt klart förstå att jag måste ha dagar då jag inte har något inplanerat...

Hur som helst har det nog varit värt det för vi har haft det jätte kul!


Idag har Peter börjat jobba igen ,han åkte till Mönsterås tidigt i morse och kommer hem på onsdag någon gång. Då är det lugna dagar som gäller, fram till fredag då Madde, Svenne och lille Felix kommer. Har inte bestämt mig för vilken mat det ska bjudas på, efterrätten är nog klar :-)


Idag kommer lite vitvaror..typiskt när Peter jobbar. Men min snälla lillebror har lovat att hjälpa mig att få in dem.

Vi har köpt en ny torktumlare och diskmaskin. Diskmaskinen gick sönder i början av sommaren så det är dags för en ny. Vi börjar bli trötta på att diska för hand. Den tiden behövs till annat :-)


Bilder:

  

 

   

          

Ovido - Quiz & Flashcards