Idus

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Ida - 12 januari 2011 16:40

I morse väckte vi barnen som sagt kl 5 för att vi skulle köra Peter till asarum där han skulle samåka till Växjö. Det gick så smidigt och barnen var underbart samarbetsvilliga! <3

när vi kom hem var Sigge ute och mötte oss. Sigge är grannens fin fina katt. Men han är alltid så sugen på átt följa med in. Det var jg inte så jätte sugen på sådär tidigt på morgonen.

Barnen fick mysa i sängen till en film och sen gjorde vi vid oss.

När vi skulle ut för att köra till dagmamma och jobb sa jag till barnen att vi går ut snabbt tillsammans så inte Sigge kommer in. Wictor ville såklart kolla om Sigge var ute. Öppnade och sa nej Sigge är inte här. BRA... men gissa vem som slank in snabbt efter en stund om inte SIGGE. Hahaha!

Efter en stund gick han dock ut.


När jag hämtde barnen i dag såg jag direkt att de var dödströtta. Japp, de somnade i bilen hem (super kort väg) och sover fortfarande. Nu måste jag väcka dem för Peter ska hämtas om en 30 min...


Vi ska vara så dåligá och ta köpemat i dag...är sååå trött och vet att Peter inte heller orkar. (jag har med sovit en stund). Jag känner ´mig fortfarande ganska risig men på bättringsvägen.


Väcka barnen var det ja....



Ovido - Quiz & Flashcards