Idus

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2008

bloggpaus

Av Ida - 19 oktober 2008 18:49

Kommer att ta en bloggpaus ett tag vet inte hur länge

Mår JÄTTE dåligt och i går fick jag uppsöka psykakuten i karlskrona, det får vara nog nu. Jag behöver mer hjälp!

Det kommer vara jobbigt en tid fram över med eventuella medeciner osv.



Anledningen till bloggpausen är att det är många som läser min blogg som känner mig men ännu fler som jag inte vet vilka de är. Vill inte att folk som möter mig på olika ställen ska tänka där är hon "psykfallet", klarar hon verkligen av detta, hur mår hon. Nu är det säkert bra osv.

 Vill kunna gå på öppna förskolan med mina barn och bli bemött som IDA


Anna o Lisa vill fortfarande vara med på träffar och bli tillfrågad :-D Och vill komma på gangstar! :-D


Jag kommer titta in så skriv gärna om det är ngt och vill ni fråga ställ frågor jag svarar :-D


Kram på er alla mina bloggvänner!!!!!!

 
 
Ingen bild

Marina

19 oktober 2008 19:34

Vi har ju träffats nån gång men...jag
hoppas du får den hjälp du behöver och snart mår bättre!
Kram

 
Frida

Frida

19 oktober 2008 19:35

Förstår dig vekligen!
Hoppas att allt löser sig för dig :)
Sänder en gigantisk Kram Från Oss här hemma :)

http://www.mammanolte.blogg.se

 
Sofie

Sofie

19 oktober 2008 20:00

Hej Ida!
Hoppas du mår bättre! Vill bara säga att hade jag mött dig hade jag nog tänkt tvärt om! -Där är Ida och fan vad nodig hon är som vågar >>erkänna

http://mammasofie.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Liz

19 oktober 2008 20:25

Gumman då!vad tråkigt att du mår så dåligt! :-( hoppas det vänder snart! tycker synd om dig, vet hur det är att må riktigt dåligt, lider med dig.
Och du jag bemöter dig alltid som Ida ;-) för det är ju den du är. Ta hand om dig nu, och våga be om hjälp i fortsättningen, du måste tänka på dig själv NU!!! puss&kram

 
Ellinor

Ellinor

19 oktober 2008 21:05

En stor kram till dig, och hoppas snart att du mår bättre!!!!!!!

http://ellanbellan.bloggagratis.se

 
anna

anna

19 oktober 2008 21:11

de hoppas jag verkligen ingen tänker Ida för då är de ju verkligen ute på fel spår. :/. Hejar på att du blir bra snart :) kram från oss

http://famfett.bloggagratis.se

 
anna

anna

19 oktober 2008 21:13

en liten fråga med :). orkar ni komma på torsdag? Skulle du känna det på torsdag att du vill komma ut lite så finns vi hemma hos oss ;)

http://famfett.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

19 oktober 2008 21:44

Tänker på dej! Å förstår verkligen varför du pausar. Om du vill kan du skicka dit nummer så kan man sms-bjuda dej. :D Lovar :D

http://lisoball.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Tina

20 oktober 2008 10:05

Tänker på dig! Hoppas det löser sig för dig! Ta det lugnt och ta hand om dig själv. Stor KRAM till dig!

 
anna

anna

20 oktober 2008 19:36

hehe ja de hade de lätt gjort! Vi ska va i Mörrum hos mormor och morfar på ringv. Dit hittar du va :) Vi får inte riktigt plats här är ju lite för små rum. kram på dej

http://famfett.bloggagratis.se

 
Cattis

Cattis

20 oktober 2008 20:20

Tänker på dig vännen...o jag finns för dig me om du vill snacka eller träffas....
Bara så du vet.... Massor av kramar till dig!!

http://www.lugnahornan.blogspot.com

 
Ingen bild

C

22 oktober 2008 10:12

Va trist att du mår kasst igen:/
Du är SÅ modig som skriver om det här.Vi är många som mått piss helt ärligt.
Ingen tycker du är ett psykfall.men jag förstår hur du menar.
jag tycker du är otroligt stark o modig.
Det kommer gå bra.
Kram o lycka till med allt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 27 december 2011 09:03

Idag ska herr Karlsson jobba, eftermiddag. Det känns skönt nu när han och barnen ligger och sover och jag vet att vi har några timmar tillsammans på förmiddagen. Men sen i kväll känns det mindre kul... :-( Hoppas på ett mirakel som gör att han blir...

Av Ida - 26 december 2011 08:54

Lite sen julhälsning men man hinner inte med, knappt sig själv! Ligger vaken och alla andra sover. Barnens kusiner har sovit här inatt till deras stora lycka! Det är tradition att det de sover här just den natten. Usch börjar få ångest över att ledi...

Av Ida - 22 december 2011 22:39

I kväll har jag tillsammans med fina Johanna gjort julgodis. Jag gjorde trillingnöt och wienernougat. Barnen gjorde Mozartkulor, det visade sig vara ett perfekt julgodis för barn att göra. Maja tyckte det var kul och gjorde jätte många :) Peter tog ...

Av Ida - 22 december 2011 11:13

Det är en pedagog på wictors förskola jag gillar. Känner alltid att hon ser alla barn när de kommer och hälsar dem välkomna. Känner mig alltid välkommen de dagar hon jobbar. När man tycker någon gör ngt bra ärr det viktigt att säga det tycker jag. ...

Av Ida - 21 december 2011 18:09

Är jag sjuk??? Har ingen lust att göra julgodis!!! På mitt schema står det att jag ska göra julgodis....orkar inte.... Den julkänsla jag hade innan har jag tappat någonstans..... Kanske skulle göra Wienernogat och trilling nöt...kanske jag h...

Ovido - Quiz & Flashcards