Idus

Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Ida - 4 oktober 2008 23:39

Vi har haft en super mysig kväll jag och min älskade :-D

Ätit wok, dumle kladdkaka och gottis. Wictor vaknade dock med 39,5 graders feber så det blev att ge alvedon och försöka få i honom dricka.


Annars i dag har vi tagit det lugnt, gick till folkets park där barnens farmor stod på loppis. Min mamma var med så vi gick hem till henne och fikade sen.

Därefter begav vi oss hem för att köra in till stan och handla blöjor och ersättning. Körde även inom Elinore och Johan för att lämna kameran Elinore glömde här förra helgen. Blev en fika där med. (jag drack dock bara vatten)


Imorgon, snart idag :-D ska vi ta det lugnt röja ut lite till. Så vi kan få in de nygamla möblerna som vi fått av min farmor. Kommer bli fint. Iveckan får jag även paket från Ellos med grejer som kommer göra det ännu finare. (förhoppningsvis.)


Nu ska vi sooooooova!!

Av Ida - 4 oktober 2008 09:12

Blir ingen "ympa" idag. Wictor har fått ferber nu. Maja är frisk så det är ju alltid ngt...

Fast Maja har varit som vanligt när hon hade feber så det har inte varit massa gnäll....hoppas att Wictor inte blir gnällig!! Tror att detta har varit i kroppen ett tag för han har varit extremt tjabbig och lätt för att gråta.


Igår hämtade jag hem min kära mobiltelefon!!! Fick träffa söta Anna en snabbis med och få recept på den goda kladdkakan med dumle i. Den ska vi testa idag :-D Blir ev någon kanelbulle oxå :-D



Ska lämna lite tvätt till mamma idag, vår tvätt maskin har pajjat :-( Hoppas verkligen att den går att laga och det billigt!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards