Idus

Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Ida - 15 oktober 2008 15:35

Vår pellets brännare har kankse pajjat.....Jippi...nejnej! Inte det med. Vet i katten hur vi ska ha råd med det med nu.... men med vår tur sååå


Kanske blir en natt i husvagnen i natt. Mysigt så inte mig emot egentligen :-D

Av Ida - 15 oktober 2008 13:20

Såg på du är vad du äter förra gången och där pratade de om omega 3. Har läst lite om det och det ska tydligen vara bra för humörsvängningar, det ska lindra depressioner m,m.

Tänkte jag skulle prova det. För mitt humör svajjar ngt sååå fruktansvärt. Kan ju vara så att jag ha brist på en heldel med tanke på mina kräkningar under grav.

Eller vad tror ni??? Någon som har några erfarenheter???



Idag var det juy rytmik för Maja och mig i församlingshemmet. Peter har kördag så jag fick gå med barnen först till min syster. Började gå 1 timme innan det började. Fick ta enkelvagnen och ståbräda till Wictor. Då jag sen skulle gå vidare med bara Maja. Det är ganksa jobbigt att gå när man ha ståbrädan, får liksom gå böjd....jaja till saken. Maja somnade gott i vagnen. Men väl framme tänkte jag att jag ger henne mat innan vi går in (hade god tid på oss). Så jag väckte Maja och gav henne mat. Sen upp med henne och in.

Kom inga fler, ingen ledare heller :-(

Blev såååå arg och ledsen. Höll på att börja gråta när jag gick därifrån.

Vi är bara 4 st i gruppen plus barnen då. Visst jag var inte där förra gången men var där i måndags påöppna förskolan och det är samma ledare. Om det nu är inställt medelar man inte det till alla???? Inte någon lapp var det där heller!


All stress till mingen nytta och Maja fick inte sova :-(


På tal om Majas sömn. Så sover hon väldans dåligt på nätterna. Var så iinnan jag och peter åkte till Norrköping. Men hos mamma och pappa hade hon bara vaknat en gång per natt och det hade räckt med nappen. Sen åt hon inte fören kl 5.30 första gången. Men här  hemma äter hon var 3:e timme :-(

Varför kan det vara så???? Kan det vara så att jag kankse ska börja ge henne välling?? Hon är ju 6 månader den 24 oktober. Vad tror ni??



Många frågor till er läsare! Jag hoppas få svar!!

Av Ida - 15 oktober 2008 13:18

Här kommer bilder jag fått från Lauris på barnen :-D

Tack Lauris min vän!

Ovido - Quiz & Flashcards