Idus

Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Ida - 14 oktober 2008 20:04

Tack för alla kommentarer!!!!!!!

Det värmer verkligen!


Lauris, vet att du finns där för mig!


Varit hos mamma och pappa. Mamma och jag gick till min syster Emma. Pratade massor på dit vägen och det var så skönt att få ut det.

Känner mig lite bättre.


Kom även på att jag ska ha min mens nu idagarna med så det kan ju kanske förvärra det lite *hoppas på att det boeror på det*

Mitt illamående har kommit tillbaks på morgonen. Förknippar ju det med grav. Men det hoppas ju vi ju VERKLIGEN INTE PÅ!!

Kanske är dumt sagt med tanke på de som kämpar för att bli med barn. Men jag hade inte ens funderat på att behålla det, finns inte i min värld.

Men som sagt är INTE gravid. Så detta nu inte sprids på fel sätt :-D

Av Ida - 14 oktober 2008 08:11

Nu har jag ringt bup igen, mår inte bra...................

hoppas at det vänder snart!

Ovido - Quiz & Flashcards