Idus

Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Ida - 3 oktober 2008 08:23

Här är jag :-D

Festen i lördags tog knäcken på mig...Kankse inte riktigt så men nästan. har varit såååååå trött sen dess och en del ångest har trängt sig på men jag vet varför. Har varit mycket de sista helgerna. Ja veckorna med för den delen. Har planerat för både bröllopet och festen.


Festen blev super lyckad och det var ju kul. Jag var dock i stortsätt nykter. VId 22 var nästan alla rätt runda under fötterna så jag bestämde mig för att inte dricka mer (hade druckit 1 1/2 glas vin). Var ju endel att fixa med om man säger så. Fast jag hade skit kul utan alkohol :-D


VI kom i säng vid 04 och kl 13 vaknade vi av att mamma o pappa kom med barnen :-D Resten av dagen tog vi det jätte lugnt!


Veckan som gått har varit gannska lugn det var öppna förskolan i måndags,besök hos Anna i K-Stad i tisdag. Massor av god mat hos Anna! Glömde även min mobil där. Åhhhh längtar efter att få hämta hem den i dag :-D Känner sig så lustig utan den. Onsdag var vi hos mina föräldrar en sväng och gick även rätt mycket den dagen.

Igår var jag och Wictor på öppna förskolan, sen hämta Peter oss där och vi åkte vi till mina föräldrar där  Maja var så länge. Hon har feber den lilla Loppan. Är pigg  så det kankse är tänder på G.

Sen åkte vi till Hällevik till min farmor som sålt stugan (som hon bott i). Medans den tömdes gick jag, Maja , Wicctor , Emma och hunden Anton en runda vid stranvallen och havet, Skönt med den friska havsluften!

Det kommer nog farmor saknar när hon sitter i lägenheten i stan sen.

Min Farmor är förövrigt en riktig krutkärring. Tränar på gym flera dagar i veckan, dansar ett par ggr i veckan och är ute och går varje dag. Hon är 81 år :-D


Idag ska vi mysa, hämta hem miin mobil. Ikväll ska vi äta gott..längesen vi mös så riktigt....inte sen Maja kom faktiskt!!



Ovido - Quiz & Flashcards