Idus

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Ida - 16 juni 2011 20:20

Vart har mina snälla,samarbetsvilliga och glada barn tagit vägen?!?!


Är det så att så fort man "skryter" om sina barn och berättar att de är underbara, leker så bra i hop osv, så hör de det?

Måste de göra tvärtom då?


Wictor och Maja har gått i från att har varit världens bästisar till att trycka på varenda liten punkt hos varandra....

De har somnat så fint på kvällarna och njutit av vårat kvälls mys till att nu VÄGRA sova och säga att de vill kasta sin mamma mm.


Wictors trotsiga fraser gör mig vansinig!!

Deras låtsas gråt är tröttsamt!



Snälla underbara barn kom tillbaks!!!!


 

Av Ida - 16 juni 2011 13:16

Efter Peter lämnat barnen idag skulle han till Kristianstad för att köpa kakel.

Jag passade på att följ med för tt komma ut lite men även för att hämta min iphone.

Min "gamla" hade inte gått att laga så därför blev det en ny.

Tyvärr måste jag nog säga. Jag hade inte sparat något från den andra så där försvann alla kontakter och alla bilder :-S

Ja ja får skylla mig själv.


Nu är jag i allafall med iphone!!!

Jag känner  mig bättre i dag. Kan var en en blandning av att jag känner att jag har tid att vila och göra mina övningar och att medicinen gör verkan.


Den nya medicinen gör mig inte alls lika groggy som tur väl är! Men huvudvärken tar den inte bort så jag går på alvedon hela tiden för att slippa den värsta värken.

Jag lider verkligen med dom som lever med konstant värk. att de har ett fungerande liv det beundrar jag!!



Nu ska jag göra mina övningar sen vila innan jag ska hämta mina vilddjur.

Ovido - Quiz & Flashcards