Idus

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Ida - 13 juni 2011 17:52

Igår sov hela familjen till 10.40 Trötta efter en kväll på rockfestivalen.

Vi åt frukkost och bestämde att efter Peter grejjat i trädgården skulle vi packa picknick och åka till Åhus.


När man kommer dit känns det som man kommit utomlands. Vilken sandstrand och vilken avslappnnde miljö!!


Barnen badade i det 16 gradiga vattnet och lekte på stranden. Vi avlsutade med 2 gigantiska glassar på ottos glass innan vi begav oss hemåt.


En eftermiddag som vi bara njöt utav!!

Av Ida - 13 juni 2011 17:26

Idag har jag jobbat. Men kan inte säga att det kändes bra.

Fick en tid till sjukgymnasten och han tyckte att jag skulle till doktorn för att bli sjukskriven.

Mina händer domnar till och från och värken är vedervärdig i bland....

I morgon måste jag till jobbet några timmar och på onsdag ska jag till läkaren tänkte jag.


Sjukgymnasten jag besökte var väldigt bra och förklarade massor.

Denna hjälp skulle jag fått förra sommaren när allt började.


Peter jobbar eftermiddag denna veckan och det är sisådär. Just idag är jag såå trött o9ch hängig men får bita ihop ett par timmar till innan sängen ska intas. Eller kanske soffan, det är skönt att somna på soffan.


Ovido - Quiz & Flashcards