Idus

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Ida - 11 juni 2011 16:44

Min man sliter i trädgården och det blir sååå fint!!

Jag har hjälpt till endel men får faktiskt tyvärr inse att det inte går. Mina armar och händer svullnar och jag får sån värk. :-(

Väldigt ledsamt faktiskt....


Snart ska Peter avsluta och vi ska göra vid oss för trippen till rockfestivalen. Fint väder så det ska bli mysigt!



Av Ida - 11 juni 2011 10:05

Egentid, vad är det?

Det är något som jag i stortsett inte har alls. Men det gäller väl att hitta de små luckor som faktiskt kan finnasi vardagen.

Idg tog jag vara på en. Skickade Peter med båda barnen på Wictors fotbolls träning.

Ligger i soffan och försöker njuta utav det.

Men egentligen tänker jag bara på hur det går för Wictor på hans träning :-)


I eftermiddag/kväll ska vi gör det som Wictor ser framemot väldigt mycket. Rockfestivalen. Wictor ska dansa med alla rockare sa han.


Igår hade vi våra vänner Svenne och Madde här och såklart lille Felix.

Vi grillade korv och spelade spel kvällen lång.

Spela spel borde vi göra oftare, vad kul det är!

  Mosters älsklings Arvid. Iklädd fina kläder som moster såklart köpt ;-)

Av Ida - 11 juni 2011 09:57

Tittar på 4 bröllop som går på tv.4

Först ut denna veckan var Marija och hon är nog världens mest negativa person och väldigt otrevlig i sina uttalande.


Marija Ruzeskovic. Foto: TV4


Väldigt tråkigt att lyssna på henne faktiskt!

Ovido - Quiz & Flashcards