Idus

Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Ida - 9 juli 2008 15:11

tack för alla kommentarer!


Tack C för dina fina ord. Du och jag verkar ha samma bakgrund. Jag har gått hos psykolog innan (ca 4 år sedan) och hade nog behövt när Wictor var nyfödd med men det gick över. Denna gången var/är jag mer öppen inför mina känslor och sökt hjälp ganska tidigt.

Jag hoppas att det ska vända snart.

Håller på att sluta att amma, det tar för mycket på mig för tillfället. Jag är kraftig men de dagliga kräkningarna under grav. och den snabba viktnedgången (gick ju inte upp ngt under grav.) har gjort att Maja tar all näring jag får i mig. Vilket egentligen inte är mycket då jag har sååå svårt att äta när jag mår dåligt så jag går fortfarande ner i vikt.   

Jag försöker, vila och ta det lugnt om dagarna, äta och sen ut och gå.

Jag vet att det vänder inerst inne men när det är sopm jobbigast vill jag inte vara med längre... :-(


Det har varit så mycket de sista månaderna så det är inte klokt. När jag fick ett tråkigt meddelande om att en till lämnat oss idag så kände jag att nej nu får det sluta!

Tänker så på er min vän , hoppas du vet det!!!!

Av Ida - 9 juli 2008 12:24

Allt bara hopar sig för tillfället.

I natt hämtades ännu en liten ängel, Tänker på er!!!


Idag har jag ringt och avbokat vår semester, åker ev. 4 dagar men får se om jag ens har klarar det.....

Har läst om förlossningsdepression och det är nog det jag har fått.

Var på BVc idag och där tyckte dom att jag ska prata med bup om medecin i morgon när vi ska dit :-(

Vill inte men samtiigt orkar jag inte må så här!


På fredag fyller Peter 30! Älskar han sååå mycket

Ovido - Quiz & Flashcards