Idus

Alla inlägg den 24 juli 2008

Av Ida - 24 juli 2008 21:55

sitter här vid vår nya bärbara dator :-D

kommer att bli betydligt lättare att blogga nu :-D


Idag har vi försökt städa lite. Svårt då barnen variit i extremt behov av uppmärksamhet. I Majas fall beror det säkert på sprutan igår.

 Imorgon ska vi till K-stad och hälsa på Anna och Robert, ska bli såååå kul. Saknar Anna så mycket!


Kul att ni tycker det är kul att jag börjatt blogga igen, det värmer!


Jag och Anna

Av Ida - 24 juli 2008 09:51

Idag är det 3 månader sen jag låg och kämpade fram underbara Majsi!

Hon är helt underbar. Just nu ska hon bara sitta eller stå upp. Skrattar och ler gör hon massor!

 Igår fick hon sin första spruta, blev ledsen :-( Hon fick även ngt medel penslat på sin tunga för hon har fått svamp :-(

Hon hade gått upp från 5350 till 5520 inte så mycket men hon ser helt perfekt ut. Hon hade även växt till 57,5 :-D


Efter BVC åkte vi till mina föräldrar och åt kalopps, mums!

Emilie och Anna gcik för bi så jag fick se Annas lilla Maja. Så söt var hon där hon låg i sin lilla vagn!

Sen åkte vi och handlade lite. Därefter till min morbror och grabbarna badade i deras stora pool. Jag åt bigaråer :-D

Sen kom min lillebror och hans kompis hem till oss för att åter igen spela spel. Blev några andra denna gången. Skit kul!


Idag måste vi städa!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards