Idus

Alla inlägg den 20 juli 2008

Av Ida - 20 juli 2008 18:00

Av Ida - 20 juli 2008 17:35

Nu har jag varit borta från bloggandet ett tag och det har varit rätt skönt om jag ska vara ärlig..


Den 11 juli fyllde Peter 30, den dagen firade vi med vår släkt.

På måndagen åkte vi till Öland och stannade 3 nätter. där var även Peters bror med famil från Malmö. det var roliga dagar med mycket shopping och prat. Vi badade även lite. Till och med rädda Wictor badade och tyckte det var kul! :-D

I fredags var det begravning av min mormor. En helt underbart fin begravning, det finaste åt världens bästa mormor!!!! Tog massa kort som ska vara i Wictors album jag gör åt honom! Han älskade verkligen sin "mormor Frida". När vi frågar Wictor var mormor Frida är pekar han upp i himmlen och säger "himen".

 På em/kvällen kom mina brors barn,Thea och Calle. Vi åkte in till festivalen och kollade på karnevalståget. Maja var hos sin mormor och morfar och myste så länge.

Wictor, Thea och Calle åkte karusell och åt karamell :-D

De sov över så på lördag fm gick vi och handlade och fikade vid ån.

Vid 16 kom Peters barndoms kompis Patrik och hans blivande fru Anya på besök, vi grillade och fikade.

Vid 20 åkte de och vi begav oss in tillfestivalen för att åka upp de sista karusell biljetterna. Wictor älskar att åka karusell!!

Träffade massa folk så vi var inte hemma förän seeeeent!

Idag har Peters kompis Camilla varit här med sin sambo och deras lille Leo som är 1 månad yngre än Maja! Så trevligt så!

I kväll ska vi ta det lugnt och mysa! Har gjort massa nu så det behövs lite vila.


Jag mår mycket bättre sen jag slutade amma. Har knappt ingen ångest allt, sååååååå skönt!!!!!!!!

På tisdag har jag dock tid på BUP igen men vet inte om jag ska ringa och säga återbud. Jag bad om en extra tid sist. Men känns som det är dumt att ta upp tid för de som kanske verkligen behöver det. Jag har ju tid igen den 13/8 med "min" psykolog. Får se hur jag gör!

Osdag är det vägning för Loppan igen :-D

Hoppas att vi ska kunna träffa familjen Malm med iveckan, är så längesen nu. Längtar efter lite Astrid gos och Laura babbel :-D


Om en vecka åker vi till Åhus för att kampa nästan en vecka. Vi tänkte städa hela huset för att sen åka i väg och komma hem på lördag lagom till Majas dop på söndagen den 3/8.

Hoppas på att kunna träffa Anna och Robert då. :-D

Ovido - Quiz & Flashcards