Idus

Direktlänk till inlägg 28 december 2008

Stora Maja

Av Ida - 28 december 2008 18:06

Jag hänger verkligen inte med denna gången!!!

Tycker att Maja är väldigt mycket bebis jämfört med Wictor när han var i Majas ålder. Vet att man inte ska jämföra men det gör man ändå!

Men sen ett tu tre så växer hon massor.

Nu börjar hon resa sig, när hon och Wictor badade i baljan försökte hon resa sig i den men kanten var för låg så hon hängde mest vid kanten :-)

   Är hon hos oss i famnen så drar hon sig upp genom att dra i oss, i sängen drar hon sig upp. (måste sänka ner hennes säng)

Håller man henne i händerna ska hon bara gå och gå och gå... :-)

Peter sa; "Hon har f*n inte tid att börja krypa hon ska bara gå" :-D


Hon är väldigt nyfiken och har ett jäkla humör, får hon inte som hon vill blir hon ARG, riktigt ARG!!!

Tiden har gått såå snabbt bara i ett nafs :-)


Tänk att man kan njuta så mycket av alla framsteg trots att det inte var längesen Wictor var i denna åldern! 

Varje barn är verkligen unikt!!!

 
 
maleena

maleena

28 december 2008 22:16

Gud så stor hon har blivit =) Så söt.

God fortsättning o gott nytt år

kram

http://maleena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 27 december 2011 09:03

Idag ska herr Karlsson jobba, eftermiddag. Det känns skönt nu när han och barnen ligger och sover och jag vet att vi har några timmar tillsammans på förmiddagen. Men sen i kväll känns det mindre kul... :-( Hoppas på ett mirakel som gör att han blir...

Av Ida - 26 december 2011 08:54

Lite sen julhälsning men man hinner inte med, knappt sig själv! Ligger vaken och alla andra sover. Barnens kusiner har sovit här inatt till deras stora lycka! Det är tradition att det de sover här just den natten. Usch börjar få ångest över att ledi...

Av Ida - 22 december 2011 22:39

I kväll har jag tillsammans med fina Johanna gjort julgodis. Jag gjorde trillingnöt och wienernougat. Barnen gjorde Mozartkulor, det visade sig vara ett perfekt julgodis för barn att göra. Maja tyckte det var kul och gjorde jätte många :) Peter tog ...

Av Ida - 22 december 2011 11:13

Det är en pedagog på wictors förskola jag gillar. Känner alltid att hon ser alla barn när de kommer och hälsar dem välkomna. Känner mig alltid välkommen de dagar hon jobbar. När man tycker någon gör ngt bra ärr det viktigt att säga det tycker jag. ...

Av Ida - 21 december 2011 18:09

Är jag sjuk??? Har ingen lust att göra julgodis!!! På mitt schema står det att jag ska göra julgodis....orkar inte.... Den julkänsla jag hade innan har jag tappat någonstans..... Kanske skulle göra Wienernogat och trilling nöt...kanske jag h...

Ovido - Quiz & Flashcards