Idus

Alla inlägg den 10 december 2008

Av Ida - 10 december 2008 21:14

Har ju glömt att berätta om min underbara söndag. Peter överraskade med att fixa barnvakt, mys i kristianstad med god mat på garvaregården och sen bio. Det behövde vi verkligen!!!


Idag har vi varit på barnmottagningen med Wictor och disskuterat hur vi ska göra med hans astma medecinering.Vi ska prova att ge honom mindre medecin och hoppas att det ska funka utan den tillslut.

När vi kom hem bakade jag och Wictor vaniljbullar som blev goda. peter ser verkligen fram emot dem när han kommer hem vet jag :-)

Jag och mamma var ute och gick i förmiddags vilket resulterade i en liten lur från Wictors sida och att han nu är vaken! :-(


Såå svårt jag vill ju gärna ut och gå men kan ju inte det om jag vill att Wictor ska somna......


Kollade så klart på bonde nu ikväll och är spänd av förväntan över nästa vecka......

Hoppas så på Wille...jag hade velat ha en lika romantisk kille :-)



EMILIE: Jag är redan inställd på besök av dig på onsdag :-)

Ovido - Quiz & Flashcards