Idus

Alla inlägg den 22 december 2008

Av Ida - 22 december 2008 14:39

Första dagen på juleri firandet :-)

Vårt firade börjar i morgon och på juldagen delas de sista julklapparna ut.


Idag har BVC varit på hembesök och gjort boel testet och hon fick en godkänd stämpel på rumpan ;-)


Strax därefter började jag steka köttbullar då den förra satsen blev såååååååååååå misslyckad. Min mamma kom med en överraskning, Theá och Calle. Snacka om att Wictor blev överlycklig :-)

Vi har fikat, bakat pepparkakor och sen har jag gjort ännu mer julgodis. Älskar att baka! Kommer dock att ge bort ca 80% av det. Tror att det kommer uppskattas.


Marina: anledningen till att jag hinner med det är för att jag älskar att baka men även för att det blir min egentid :-)


Idag skulle vi firat lite jul med familjen Malm men Maja har ögoninflammation och Astrid och Lauris är lite hängiga eller har varit. Men vi ska ses den 28:e istället :-) KUL!


Till nyår beger vi oss till Skövde!!

Ovido - Quiz & Flashcards