Idus

Alla inlägg den 19 december 2008

Av Ida - 19 december 2008 07:54

fredag hela veckan, fredag hela veckan!

När Lilla Loppan vaknade vid halv sju för mat kändes det som att jag lika väl kunde gå upp. Hade ställt klockan på 8 så om jag sovit vidare och inväntat väckaklockan hade jag förmodligen varit ännu tröttare :-)

Gav Maja gröt ssen la jag henne igen. Jag passade på att städe och lyssna på radio. Sen nu sitter jag och tittar på vakna med the voice på kanal 5. rimstugor i varenda program. Roligt med julrim :-)

Peter som sa i från sängen; jag ska bara ligga till 7 kom upp nu klockan 8 :-)


Igår gjorde jag och Peter Leilas franska chockladkola paj, den ska vi ta med till Malmö idag. Hoppas den är god. Hade gärna velat prova själv först så det inte smakar skit nu när man ska bjuda.

Läser om alla oroligheter i rosengård, hoppas vi slipper känna av det. De bor inte jätte långt i från rosengård, en STOR väg ligger i mellan. Mamman i huset jobbar på en förskola i rosengård.

Ovido - Quiz & Flashcards