Idus

Alla inlägg den 1 december 2008

Av Ida - 1 december 2008 14:10

Idag fyller ASTRID 2 år, GRATTIS!!!!!


Vaknade "tidigt" i morse och bestämde mig för att ta med barnen till öppna

förskolan, inte så mycket folk där idag vilket var skönt!

Sen körde vi till mina föräldrar där Maja fick mat och vi hämtade även Peters mobiltelefon somhan glömt där.


När vi kmom hem ringde min psykolog och undrade vart jag var, hade tid där idag 13.15 Men på min lapp var det torsdag kl 13.15 Såååå ledsen över att det blivit fel fast att inte jag gjort ngt fel....hade verkligen behövt tiden idag. men fick en tid på fredag.


Ikväll har Frida Gangstar party. Vill gärna dit men är för feg att gå själv,hoppas på att Sofie orkar gå dit. Annars får jag försöka samla mod att gå dit själv!

Ovido - Quiz & Flashcards