Idus

Alla inlägg under juli 2008

Av Ida - 9 juli 2008 12:24

Allt bara hopar sig för tillfället.

I natt hämtades ännu en liten ängel, Tänker på er!!!


Idag har jag ringt och avbokat vår semester, åker ev. 4 dagar men får se om jag ens har klarar det.....

Har läst om förlossningsdepression och det är nog det jag har fått.

Var på BVc idag och där tyckte dom att jag ska prata med bup om medecin i morgon när vi ska dit :-(

Vill inte men samtiigt orkar jag inte må så här!


På fredag fyller Peter 30! Älskar han sååå mycket

Av Ida - 8 juli 2008 09:05

I morse behövde nog himlen min underbara mormor.

Hon somnade in mellan 03.00 och 03.30


Hoppas att hon har det bra där hon är och att hon och morfar åter är tillsammans!

hej

Av Ida - 5 juli 2008 10:44

Här är jag igen :-D


Tack för alla stöttande kommentarer, de värmer verkligen!


Igår hade jag en jätte bra dag, vi tillbringade den i k-stad och bromölla.


Itorsdags var vi på BUP igen. Ett bra möte men inte lika bra som sist tyvärr. Hade en skit dag efter det...

Vi ska dit på torsdag igen och sen är det uppehåll i 5 veckor till v.33 Jag är sjukskriven tills dess och Peter tar föräldrar dagar. Skönt att slippa ta mina semesterdagar som jag tänk egentligen. Vill spara dem tills jag kan njuta av dem.

På fredag den 11/7 fyller min älskling 30!!!!! Har tänkt ut lite presenter.


Har även fått lite gjort i veckan, skickat ut inbjudningar till Peter 30 års kalas, hans 30 årsfest (som vi ska ha i slutet av september så att vi kan lämna barnen över natten) och Majas dop i aug. Kul!



Ovido - Quiz & Flashcards