Idus

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Ida - 25 augusti 2011 19:34

Idag har mina barn smygstartat med fredag.

Jag kunde ändra tiden i skolan så jag hinner hem i morgon innan Peter ger sig i väg till jobbet.

Kanske jag till och med hinner pussa min man utan att någon av oss är yrvakna och trötta :-) <3


I morgon gör nog min mamma oss sällskap på stan. Jag mutade henne med fika eller mat. Vi får se vad det blir :-)


Märker att jag faktiskt är mycket piggare och inte alls helt slut i huvudet jämför med när jag jobbade. Har ork för mina barn. Att de sen inte har någon lust med att umgås med sin mamma är ju en annan sak. Nu i kväll har de lekt inne på Wictors rum i ett par timmar och då vet jag av erfarenhet att de inte vill bli störda ;-)


Får njuta av att de kan leka tillsammans nu för det vänder snabbt till att bli som katt och råtta igen.


Tråkigt att läsa en blogg utan bilder, ska ordna det tills i morgon eller något sånt.


Ovido - Quiz & Flashcards