Idus

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Ida - 5 augusti 2011 16:01

Igår kom vi hem efter 10 dagar på vift. Många av dagarna har det varit skit väder men det avslutades med stekande sol. Det är det vi kommer i håg mest nu :-)


Vi startade med 6 dagar i Åhus, sen blev det 2 nätter på Öland. På Ölande badade vi massor, underbart!

Sist men inte minst så överraskade vi barnen med barens dag när vi väkte dem i tisdags. De fick paket och de blev jätte glada när de så skyltarna utanför Astrid Lindgrens värld.
Vi hade 2 jätte roliga dagar inne i parken.


När vi styrde bilen hem var inte jag riktigt redo att möta vardagen med alla måsten men semestertrippen var ju tvungen att ta slut någon gång.


Idag har jag min sista semesterdag på väldigt länge....nästa sommar blr det jobb för mig men det känns super bra ändå!


Bilder kommer vid ett senare tillfälle.....ska då även skriva mitt möte med ett medium :-)

Ovido - Quiz & Flashcards