Idus

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Ida - 21 juli 2011 09:28

Alla sover utom jag. Riktiga semester rutiner :-)

Jag har snart varit ledig i 2 veckor ändå går jag och väntar på att semestern ska börja.

Nu vill jag ha sol så vi kan åka iväg med husvagnen och bda och njuta!

Tror ni det blir så?

Jag har börjat tvivla...



Idag ska barnens gaderober rensas och sen ska all tvätt vikas in som vi har i storarummet.

Sen hoppas jag kunna gå till skogs och plocka blåbär. Baka hade jag också velat göra.

  Lekplatsen i Olofström 

     Glassbåten och rökeriet

      Skånesdjurpark

Av Ida - 21 juli 2011 09:09

Skövde, Åhus, Höör dessa ställen har vi besökt sen i lördags..Vi tillbringde några dagar hos våra vänner i Skövde. Barnen lekte och badade. Vi vuxna drack gott vin/öl ,åt gott och plockade kantareller.

Jag har aldrig varit med om så mycket svamp på ett och samma ställe. Kantarellorgasm ;-)


När vi kom hem åkte vi till åhus för att koll ut en bra campingplats till oss. Sen blev det bad i ett ljummet hav. Det var såå skönt!

Innan hemfärd blev det såklart glass på otto´s glass.


I går körde vi till Höör och Skånesdjurpark.Det ska ju bli regn nu så vi ville passa på. Tur var det för när vi satte och i bilen och skulle köra hem kom regnet.


Toaletten här hemma är nästan klar, bara elektriken kvar. Vem vet hur länge vi får vänta på han nu i semestertider.

     

   


Ovido - Quiz & Flashcards