Idus

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Ida - 9 juli 2011 23:45

Längtar efter min man som är på fest och sen killebom. Vi hade ju ingen familjetid igår kväll och inte nu i kväll heller. Klart att Peter ska ut och roa sig men jag kan inte låta bli att längta ändå. Jag var Med bjuden men ville verkligen inte. Känner en STOR irritation över en där så det hade inte blivit kul. Konstigt det där hur irriterad man kan bli på en människa, tråkigt men jag kan inte hjälpa det..

Av Ida - 9 juli 2011 11:57

Lite bilder

  Midsommar fina älsklingar!

  En midsommar dans ;-)

   <3

   Wictor <3

      Minigolf!

Av Ida - 9 juli 2011 11:49

After work i går blev jätte kul!

Många av de kollegor som var med begav sig hem vid typ 21 tiden. Bara jag och J var kvar. Vi bille inte riktigt att kvällen skulle sluta då.

i gick till Harrys som var typ dött och sen till fridolfs där vi tog lite dricka. Men det var inget liv i Karlshamn. Det beror säkert på killebom festivalen. Peter som var hos en kompis i stan (barnen var oxå med där). Smsade att det fanns en vinare på kylning där och det nappade vi på.

Vi begav oss dit och där satt vi och pratade till 01.30 Då var jag trött så vi åkte hem :-)

Lyckad kväll!


Idag ska Peter göra killebom och jag får myskväll med barnen, bättre än killebom känns det som idag!!



Ritch ratch kille bom bom bom, kille bom bom bom, kille bom bom bom

Ovido - Quiz & Flashcards