Idus

Direktlänk till inlägg 21 juli 2011

hjulen på bilen rullar runt runt runt

Av Ida - 21 juli 2011 09:09

Skövde, Åhus, Höör dessa ställen har vi besökt sen i lördags..Vi tillbringde några dagar hos våra vänner i Skövde. Barnen lekte och badade. Vi vuxna drack gott vin/öl ,åt gott och plockade kantareller.

Jag har aldrig varit med om så mycket svamp på ett och samma ställe. Kantarellorgasm ;-)


När vi kom hem åkte vi till åhus för att koll ut en bra campingplats till oss. Sen blev det bad i ett ljummet hav. Det var såå skönt!

Innan hemfärd blev det såklart glass på otto´s glass.


I går körde vi till Höör och Skånesdjurpark.Det ska ju bli regn nu så vi ville passa på. Tur var det för när vi satte och i bilen och skulle köra hem kom regnet.


Toaletten här hemma är nästan klar, bara elektriken kvar. Vem vet hur länge vi får vänta på han nu i semestertider.

     

   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 27 december 2011 09:03

Idag ska herr Karlsson jobba, eftermiddag. Det känns skönt nu när han och barnen ligger och sover och jag vet att vi har några timmar tillsammans på förmiddagen. Men sen i kväll känns det mindre kul... :-( Hoppas på ett mirakel som gör att han blir...

Av Ida - 26 december 2011 08:54

Lite sen julhälsning men man hinner inte med, knappt sig själv! Ligger vaken och alla andra sover. Barnens kusiner har sovit här inatt till deras stora lycka! Det är tradition att det de sover här just den natten. Usch börjar få ångest över att ledi...

Av Ida - 22 december 2011 22:39

I kväll har jag tillsammans med fina Johanna gjort julgodis. Jag gjorde trillingnöt och wienernougat. Barnen gjorde Mozartkulor, det visade sig vara ett perfekt julgodis för barn att göra. Maja tyckte det var kul och gjorde jätte många :) Peter tog ...

Av Ida - 22 december 2011 11:13

Det är en pedagog på wictors förskola jag gillar. Känner alltid att hon ser alla barn när de kommer och hälsar dem välkomna. Känner mig alltid välkommen de dagar hon jobbar. När man tycker någon gör ngt bra ärr det viktigt att säga det tycker jag. ...

Av Ida - 21 december 2011 18:09

Är jag sjuk??? Har ingen lust att göra julgodis!!! På mitt schema står det att jag ska göra julgodis....orkar inte.... Den julkänsla jag hade innan har jag tappat någonstans..... Kanske skulle göra Wienernogat och trilling nöt...kanske jag h...

Ovido - Quiz & Flashcards