Idus

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2011

Irritation

Av Ida - 26 oktober 2011 13:24

Åhh behöver ventilera, vända och vrida på en sak..... Men kan inte skriva rakt ut! Jag vet att jag har rätt och rätten på min sida men önskar att ta det varsamt. Det handlar om mitt barn och därför är det extra känslosamt. En del av mig vill bara kaxigt göra och säga men den andra vet att det jag gör kan drabba mitt barn. Men det är då fan rent ut sagt hur en del tänker och agerar. Hoppas aldrig att jag kommer eller har gjort på detta viset mot någon!!! Jag kommer att se till att jag får det jag har rätt till!!Glad är jag ändå över min handlingskraft och att jag tog mod till mig och sa ifrån!!!!Nu har jag fått skriva av mig, kanske mina känslor lättar lite!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 27 december 2011 09:03

Idag ska herr Karlsson jobba, eftermiddag. Det känns skönt nu när han och barnen ligger och sover och jag vet att vi har några timmar tillsammans på förmiddagen. Men sen i kväll känns det mindre kul... :-( Hoppas på ett mirakel som gör att han blir...

Av Ida - 26 december 2011 08:54

Lite sen julhälsning men man hinner inte med, knappt sig själv! Ligger vaken och alla andra sover. Barnens kusiner har sovit här inatt till deras stora lycka! Det är tradition att det de sover här just den natten. Usch börjar få ångest över att ledi...

Av Ida - 22 december 2011 22:39

I kväll har jag tillsammans med fina Johanna gjort julgodis. Jag gjorde trillingnöt och wienernougat. Barnen gjorde Mozartkulor, det visade sig vara ett perfekt julgodis för barn att göra. Maja tyckte det var kul och gjorde jätte många :) Peter tog ...

Av Ida - 22 december 2011 11:13

Det är en pedagog på wictors förskola jag gillar. Känner alltid att hon ser alla barn när de kommer och hälsar dem välkomna. Känner mig alltid välkommen de dagar hon jobbar. När man tycker någon gör ngt bra ärr det viktigt att säga det tycker jag. ...

Av Ida - 21 december 2011 18:09

Är jag sjuk??? Har ingen lust att göra julgodis!!! På mitt schema står det att jag ska göra julgodis....orkar inte.... Den julkänsla jag hade innan har jag tappat någonstans..... Kanske skulle göra Wienernogat och trilling nöt...kanske jag h...

Ovido - Quiz & Flashcards