Idus

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Ida - 10 oktober 2011 14:40

Längesen jag la upp bilder, är roligare med bilder ju :-)

Här kommer lite.


  

                 

Av Ida - 10 oktober 2011 14:32

I fredags åkte Peter till doktorn med Maja som varit så ledsen i några nätter och skrikit att hon har ont.. Som tur väl var det inte något fel mer än att hon var röd i halsen. Det har hon varit besvärad och ledsen över hela helgen.

Annars så verkar det vara slut på sjukstugan för denna gången och alla har varit på sitt i dag. :-)


I Lördags kom fina familjen Zetterström hit. Jag och Madde var på bytardagen och fyndade. Det var så mycket folk där så man fick trängas rejält men jag hittade jätte mycket till barnen.

Jag hade även lämnat in till försäljning och där tjänade jag en rejäl summa, jippi! :-)


I söndag sov vi länge allihop och sen tog vi det lugnt, bakade kanelbullar, lekte med barbiedockor och actiongubbar och hade kul!


I morse var det segt att stiga upp, mörkt och kallt. Skolan gick snabbt men tyvärr kom läraren på att hon var sjuk när vi haft rast en halvtimme så vi fick gå hem. Trist att hon inte sa det innan men sjuka kan ju alla bli.

Vi skulle ha den lektioen i morgon i stället men jag kan tyvärr inte, ska klippa mig och bli fin i håret. Avbokar inte det nu när jag äntligen fått tummen ur!!

Ovido - Quiz & Flashcards