Idus

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Ida - 2 oktober 2011 21:26

Igår hade jag och några tjejkompisar en välkommen hem fest för en annan tjej kompis som flyttat hem igen efter några år i Norge.

Vi hade sååååå roligt. Åt tacos och glass. Drack gott och skrattade och pratade massor. Lyssnade på gamla godingar, dansade och sjöng sing star.

Verkligen en lyckad kväll osm jag kommer leva länge på!!


Vi gick ut till Karlmans senare och det var kul men inte lika kul som hemma så klart :-)

Peter var ute med en killkompis så vi möttes upp och tog taxi hem. Vi var nog hemma vid 3.30 Slockande direkt och vaknade och tittade på klockan.....13.00 (!!!!!) gissa om jag blev chockad!!!

Galet länge, så länge har jag inte sovit på jag vet inte när. men skönt var det.

Nackdelen är ju att dagen har känts super kort. Vi har hunnit med att städ undan lite, måla,busa och hyrt film  :-)


Måndag i morgon, hade gärna varit ledig en dag till men men.. :-)

Veckan bjuder på kuligheter, förhoppningsvis ett färdigt badrum, lekdate med Lisa och barnen och en fika träff med Emelie (hemvändaren).

Sen såklart en massa plugg! I morgon väntar redovisning och metodrum.


  

Ovido - Quiz & Flashcards