Idus

Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

Gnäll

Av Ida - 7 mars 2011 18:58

Ny kommer spyan!!!


ÄR SÅ ARG!!

Mina barn driver mig till vansinne helt ärligt!! 2 barn som trotsar SAMTIDIGT! Det är HELL!

Att jag sen är hemma själv gör ju det hela 100 ggr värre.


Dagen startade med trots och ja den kommer med största sannolihet sluta med det oxå...kankse även med tårar från en dum och utpumpad mamma.

I morse skulle de INTE vakna, INTE klä på sig. Wictor bröt i hop totalt när jag fullföljde med hot med att han skulle få komma i pyjmas till dagmamman. Han hann som tur väl var byta om. Maja grät hela vägen i bilen till dagmamman och tystnade lagom till jag skulle köra.


När jag hämtade dem blev de glada...men skulle såklart inte sitta på sin plats i bilen hem....skrik hela vägen hem....

Hemma har Maja på ren djävulskap kissat på golvet 2 ggr och sen skrattat. Hällt ut sin dricka på bordet för att hon inte slutade tramsa. Wictor har gjort det mesta tvärtom och VÄGRAR lyssna. Han tycker såklart att det är jag som är världens dummaste... Det känner jag mig i och för sig som oxå.

Maja har klätt av sig sina kläder 2 ggr och sen brytit i hop för att hon fryser.....


Tycker TROTSEN kan ge mamma ida ett BREAK nu!!

  

Vilken tur att man älskar sin barn oavsett vad de gör eller hur de är!! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 27 december 2011 09:03

Idag ska herr Karlsson jobba, eftermiddag. Det känns skönt nu när han och barnen ligger och sover och jag vet att vi har några timmar tillsammans på förmiddagen. Men sen i kväll känns det mindre kul... :-( Hoppas på ett mirakel som gör att han blir...

Av Ida - 26 december 2011 08:54

Lite sen julhälsning men man hinner inte med, knappt sig själv! Ligger vaken och alla andra sover. Barnens kusiner har sovit här inatt till deras stora lycka! Det är tradition att det de sover här just den natten. Usch börjar få ångest över att ledi...

Av Ida - 22 december 2011 22:39

I kväll har jag tillsammans med fina Johanna gjort julgodis. Jag gjorde trillingnöt och wienernougat. Barnen gjorde Mozartkulor, det visade sig vara ett perfekt julgodis för barn att göra. Maja tyckte det var kul och gjorde jätte många :) Peter tog ...

Av Ida - 22 december 2011 11:13

Det är en pedagog på wictors förskola jag gillar. Känner alltid att hon ser alla barn när de kommer och hälsar dem välkomna. Känner mig alltid välkommen de dagar hon jobbar. När man tycker någon gör ngt bra ärr det viktigt att säga det tycker jag. ...

Av Ida - 21 december 2011 18:09

Är jag sjuk??? Har ingen lust att göra julgodis!!! På mitt schema står det att jag ska göra julgodis....orkar inte.... Den julkänsla jag hade innan har jag tappat någonstans..... Kanske skulle göra Wienernogat och trilling nöt...kanske jag h...

Ovido - Quiz & Flashcards