Idus

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Ida - 31 mars 2011 20:50

Hemma sent i dag också. Är det heltid så är det. Dagarna går snabbt och det är roligt. Kvällarna går ännu snabbare och det är mindre roligt.


Idag var jag på Alviva. Blev erbjuden att gå i en dialog grupp med tanke på min sjukskrivning för ett år sedan. Var skeptisk ska erkännas men efter första mötet idag är jag väldigt glad att jag gick dit. Ska går där nu i vår varannan vecka ungefär.

Gillar att samtal om hur man kan lägga om sitt tänk och vad man kan göra för att må bättre.


Är inne i en svacka, mycket som har hänt nu. Men jag håller mig flytande och det är det viktigaste, att bara glida med helt enkelt. Brukar vända sen.


I morgon efter jobbet går färden mot Ullared med fina kollegor. Jag har packat klart nästan allt.

Barnen och jag mös till det med ett varmt och skönt bad sen lite film på det.

Snart sängen för jag börjar redan 7 i morgon bitti.


Kommar att sakna ihjäl mig efter mina barn och min make när jag är i väg....

Ovido - Quiz & Flashcards