Idus

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Ida - 26 mars 2011 11:58

På fredag åker jag och ett helt gäng från jobbet till Ullared för att stanna över i stuga.

Jag har velat lite, ska jag med eller ej.. Men bestämde mig för att göra det. Ska bli kul hoppas jag.


Inköpslistan hänger på kylsskåpet och fylls i efterhand.

Mest är det föelsedagspresenter till alla som fyller år.

Även present till en lite kille som ska komma nu i april. Min syster och hennes sambo väntar barn och vet att det är en pojk. Så kul!! <3


I april kommer även Skövdevännerna till Mörrum. Som vi ser framemot det allihop!! På Majas födelsedag kommer de hit och firar vår lilla Loppa. Planerar att göra påskbuffe då. Liten tradition som vi haft att äta påskmat tillsammans.


Ikväll är vi sugna på bio med barnen men behöver hålla i slantarna, är ju bytardag i morgon och sen Gekås shopping nästa vecka. Får se vad vi hittar på.

Nu ska jag städa undan lite och sen hämta en kollega för lite planering

:-D


Av Ida - 26 mars 2011 10:24

Har verkligen kännt mig knas denna veckan. Ångest för allt! Men så är det tantröd besök snart också.

Igår gjorde jag ett val som jag är så glad för att fick möjligheten att få göra.

Ändå så känner jag nu att jag ångrar valet pga av mitt dåliga samvete. Jag kommer att få förklara och stå upp för mitt val och det är jobbigt...

Men jag har ju fått det jag vill och varför kan jag då inte njuta?!?!

Snurriga hjärna som överanalyserar och tänker för mycket....


Nej nu är det slut på bla bla bla!


Underbart väder idag!! Vi ska ge osss ut lite senare efter vi bara tagit det lugnt nu på förmiddagen. Barnen leker så bra och det vill man inte störa :-)


Solig lördag på er!!

Ovido - Quiz & Flashcards