Idus

Alla inlägg den 28 april 2011

Av Ida - 28 april 2011 19:13

Nu ikväll tar jag och barnen helg.

Är ledig i morgon. Ska till gyn för det är något vajsing med min spiral..

Inte kul med gynbesök alls så jag har dragit mig för det.

Sist jag var där blev jag svimfärdig och därför har jag tagit ledig i morgon.

Vet inte säkert om jag hade fixat att jobba efter. Tyvär.


Men nu får jag se det positivt och njuta av en ledig dag.


Kanske vi tar och till Kristianstad i morgon när Peter kommer hem. Har en doppresten till Ture att handla. Ture har för övrigt namnsdag i dag,GRATTIS sötis!


Av Ida - 28 april 2011 19:08

Igår morse blev jag moster till en liten gosse.

Han har fått det fina namnet Arvid. <3

I morgon åker nog min syster,sambo och Arvid hem. Hoppas att kunna få en titt i helgen kanske.. :-)

Bergqvist Arvid

Arvid Bergqvist

Född: den 27 april 2011
Tid: 06:29
Vikt: 3555 gram
Längd: 51 cm
Kön: Pojke

Kläderna Arvid har på sig, är kläder vi köpte när vi väntade Maja och trodde hon var en pojk. Nu nästan exakt 3 år senare bärs de av lill kusin :-)

Ovido - Quiz & Flashcards