Idus

Alla inlägg den 20 november 2011

Mer

Av Ida - 20 november 2011 15:48

När man väl bloggar och är inne på datorn blir det många inlägg :-)


Vill visa fler bilder på mina <3

         


Önskar mig verkligen en ny bra kamera!!

Dessa bilderna är tagna med mina pappas nya kamera och man ser skillnad på dessa jämför med dem som är tagna med min iphone.


<3

Av Ida - 20 november 2011 14:58

Att vara ute och praktisera är jätte kul verkligen men jag inser också att gå i skolan gör att jag får mer tid över till barnen o min Peter såklart ;-)

När man jobbar eller i mitt fall praktiserar är man så upptagen av det plus att jag är borta från barnen mycket mer.

Har verkligen insett att jobba 100% inte är något för mig.


   

Av Ida - 20 november 2011 14:49

Sitter hos mina kära föräldrar och bloggar. Vi har problem med vår pellets brännare (igen) och har därför fått sova här i ett par nätter.

Det funkar super men det är ju inte som att sova hemma ska jag villigt erkänna.


Igår var vi hos fina familjen Zetterström och pratade igenom vår resa som vi ska göra tillsammans. Vi ska åka till Göteborg och besöka lisebergs julmarknad. Ska bli jätte kul!

Sen får även busfabriken sig ett besök.

Barnen ser fram emot detta jätte mycket och vi får nog se till att sysselsätta dem för att vara på rummet mycket roar inte direkt dem :-)


Ovido - Quiz & Flashcards