Idus

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Ida - 3 december 2011 12:22

Redan december månad, härligt tycker jag!!

Synd bara att appen till bloggen som lovdes i otober fortfarande inte kommit...har haft funderingar på att byta blogg just för att lätt kunna blogga från mobilen... vi får se hur det blir.


Idag skulle jag jobbat/praktiserat men har inte sovit mycket i natt.Har haft huvudvärk och varit ljuskänslig trots att det var natt och mörkt (?!?!?) sen illamående med. Maja har haft ont i örat och vägrat vara hos Peter. När klockan ringde hade jag fortfarande huvudvärk och att orka jobba fanns tyvärr inte.....

Usch får sån ångest och dåligt samvete för det :(


Hade velat göra pepparkaksdeg, får se om jag orkar. Ligger nämligen fortfarande i sängen och är inte påklädd....


Ute blåser det så det kan vsra mysigt att ligga i sängen hela dagen. Måste piggna till så jag kan gå till praktiken i morgon , måste måste!!!!


Ledig måndg sen är det sista veckan innan det är skola igen. Längtar till skolan trots att jag trivs på praktiken.

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards